بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
13:44
چهار شنبه 4 بهمن 1396

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) اکنون به طور دقیق مشخص شده است. خوشبختانه علاوه بر آن اکنون در جریان زمان آغاز پیش فروش و عرضه سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس نیز قرار گرفته‌ایم.

 

سامسونگ باز هم به روال گذشته بازگشت، روالی که بعد از چندین سال به خاطر تاخیر پیش آمده در معرفی پرچمداران سری S سال 2017 شکسته شد. پس پرچمداران 2018 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد. این شرکت تصمیم دارد گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را در روز بیست و پنجم فوریه (ششم اسفند ماه) یعنی یکشنبه قبل از آغاز نمایشگاه رونمایی کند. پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا پیشتر نیز پرچمداران سری S خود را در چنین روزی معرفی می‌کرد.

 

طبق شایعات در این رویداد با مشاهده قابلیت‌هایی همچون تراشه اسنپدراگون 845 / اگزینوس 9810، فوکوس تشخیص فاز پیشرفته در دوربین 12 مگاپیکسلی دارای گشودگی دریچه دیافراگم متغیر و دیگر امکانات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شگفت‌زده خواهیم شد.

 

اکنون که زمان رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 به طور دقیق مشخص شده است، اخباری پیرامون زمان آغاز پیش فروش و عرضه محصولات به گوش می‌رسد. چهار روز بعد از معرفی، در نخستین روز ماه مارس (دهم اسفند) پیش فروش گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس آغاز شده و از روز شانزدهم همین ماه (بیست و پنجم اسفند)، کاربران قادر به دریافت محصولات پیش خرید شده خواهند بود.

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 یک روز قبل از معرفی پرچمداران هواوی و ال جی است 

 

سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا، بیشترین توجه را در کنگره جهانی موبایل به خود جلب خواهد کرد، به همین دلیل هواوی و ال جی به منظور عدم دور شدن توجه‌ها از محصولات خود، پرچمدارانشان را یک روز بعد از رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 معرفی می‌کنند. از قرار معلوم ال جی تصمیم دارد یک گوشی پیشرفته در مقایسه با وی 30 را همراه خود به نمایشگاه MWC 2018 بیاورد، در حالی که برگ برنده هواوی، گوشی پی 20 (پی 11) مجهز به دوربین سه گانه است. از هم‌اکنون شمار معکوس نمایشگاه MWC 2018 آغاز شده است. در سایر نمایشگاه‌های بزرگ دنیای الکترونیک و دیجیتال همچون CES و IFA نیز همه ساله گوشی های هوشمند زیادی معرفی می‌شوند، اما هیچ کدام یک از این رویدادها به اندازه کنگره جهانی موبایل برای کاربران اهمیت ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 27
بازدید : 27
Mahdi Bahramian
13:40
چهار شنبه 4 بهمن 1396

 باید به یک حقیقت اذعان کنیم: در سال‌های اخیر شکل و شمایل گوشی‌های هوشمند تا حد زیادی خسته‌کننده و تکراری شده‌اند. عمدتا تنها سوالاتی که در مورد طراحی گوشی‌های جدید مطرح می‌شود این است که «آیا در دو طرف گوشی از شیشه استفاده شده؟» و «برجستگی دوربین تا چه حد بالا آمده؟». شاید چنین مواردی روزی روزگاری هیجان‌انگیز محسوب می‌شدند، ولی دیگر این‌گونه نیست و حتی می‌توان این بحث را مطرح کرد که طراحی گوشی‌ها به اوج خود رسیده‌اند و از این پس دیگر شاهد طراحی‌های هیجان‌انگیز نخواهیم بود.

 
در این فضای بی‌حس و حال، باید قدر گوشی‌های نوآورانه‌ای مانند ZTE Axon M را بدانیم. این گوشی به‌خودی‌خود گجت فوق‌العاده‌ای محسوب نمی‌شود، بلکه جذابیتش بیشتر به خاطر پتانسیل فراوان آن است. سازندگان این گوشی در این فضای تکراری، طرحی نوآورانه را به اجرا درآورده‌اند. می‌دانیم که افزودن نمایشگر ثانویه کار چندان شگرفی محسوب نمی‌شود، حتی می‌دانیم که چنین کاری پیش از این صورت گرفته است. اما همین حمایت ZTE از چنین گجتی و عرضه‌ی آن به بازار، هیجان‌انگیز است. آیا طراحی نوآورانه به همین گوشی محدود می‌شود؟ در ادامه به تعدادی از مؤلفه‌های نوآورانه‌ی طراحی گوشی‌ها اشاره می‌کنیم.
 
در همین حال، بسیاری از کمپانی های بازی سازی به کاربران خود اطلاع داده اند که ممکن است در اتصال به سرورهای بازی های خود دچار مشکل شوند و ظاهراً تمام دارندگان پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 3 به صورت جهانی دچار این مشکل هستند.
 
سونی اعلام کرده است که این مشکلات به سرعت تمام رفع خواهند شد و ادامه دار نخواهند بود؛ اما هنوز مشخص نیست که این وضعیت برای چند دقیقه یا چند ساعت دیگر ادامه خواهد داشت. گزارش های آتی از تغییر وضعیت شبکه پلی استیشن را به اطلاع شما خواهیم رساند. می توانید وضعیت خود در اتصال به شبکه پلی استیشن را از طریق بخش نظرات اعلام کنید.
 
شرکت‌های سازنده‌ی ساعت‌های هوشمند همواره این شعار تبلیغاتی را مطرح می‌کنند که «دیگر لازم نیست برای هر کاری گوشی خود را از جیبتان دربیاورید». اما با استفاده از این گوشی، دیگر نیازی به ساعت هوشمند نخواهید داشت و می‌توانید کارهای مربوط به گوشی را با سرعت بسیار زیاد و بدون فوت وقت انجام دهید.
 
البته چنین گجت‌هایی اگر بسیار نازک، سبک و بادوام نباشند، قابل استفاده نخواهند بود. استفاده از یک گوشی به‌عنوان مچ‌بند، به معنای آسیب‌پذیری زیاد آن-حتی بیش از ساعت‌های هوشمند-در برابر ضربات است. حل یا عدم حل این مشکل می‌تواند موجب موفقیت یا شکست چنین گجتی شود. علاوه بر این، چنین گجتی برای اینکه به‌راحتی روی دور مچ قرار گیرد، باید کم‌عرض و نازک باشد. دستبندهای هوشمند شکست‌خورده‌ای مانند مایکروسافت Band بیش از حد ضخیم بودند و ظاهر چندان زیبایی هم نداشتند.
 
ویژگی‌های گجت Folio
گجت لنوو Folio تا حد زیادی مشابه گجت Axon M است، اما تفاوت اساسی آن‌ها این است که Axon M هم‌اکنون در بازار عرضه شده ولی چنین اتفاقی هنوز برای Folio رخ نداده. گرچه ایده‌ی استفاده از نمایشگر دوگانه در دو طرف گوشی که می‌توانند تا شوند ایده‌ی جدیدی محسوب نمی‌شود، اما لنوو با استفاده از نمایشگر انعطاف‌پذیر توانسته فضای خالی بین دو نمایشگر را پر کند. چنین نمایشگری می‌تواند اطراف لولای گوشی را پوشش دهد و در صورت باز کردن آن، با یک نمایشگر یکپارچه مواجه می‌شویم.
 
این نوآوری، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ZTE Axon M را حل می‌کند. فاصله‌ی بین دو نمایشگر جلوه‌ی چندان مناسبی ندارد و جذابیت گجت را کاهش می‌دهد. حذف این حاشیه‌ی میانی و بهره‌گیری از یک نمایشگر یکپارچه‌ی انعطاف‌پذیر، می‌تواند یک موفقیت و نوآوری ارزشمند به‌حساب بیاید. چنین ابتکاری شاید بتواند علاقه به گجت‌های تبلت‌مانند را دوباره شعله‌ور کند.
 
دیگر طراحی‌های انعطاف‌پذیر
شرکت‌های مختلف، طراحی‌های متنوعی درزمینه‌ی نمایشگرها و گجت‌های منعطف ارائه داده‌اند که بسیاری از این طراحی‌ها هیچ‌وقت به مرحله اجرا نرسیده‌اند. سامسونگ هم در این زمینه بیکار ننشسته و در حال آزمون‌وخطا است. این شرکت در سال ۲۰۱۴ در مورد همین نمایشگرها و گجت‌های انعطاف‌پذیر یک ویدیوی تبلیغاتی را درست کرد که در تصویر بالا می‌توانید یکی از این طرح‌های آینده‌نگرانه را مشاهده کنید.
 
چنین گجتی کاملا انعطاف‌پذیر و جوابگوی نیازهای مختلف است. به گوشی احتیاج دارید؟ کمی آن را بکشید. به تبلت نیاز دارید؟ نمایشگر را بیشتر به بیرون بکشید. قابلیت‌های چنین گجتی تنها به همین مورد محدود نمی‌شود، به طور مثال بعد از استفاده از آن می‌توانید نمایشگر را جمع کنید و به همین خاطر علاوه بر مقاومت بیشتر در برابر ضربات، دیگر نیازی به محافظ نمایشگر نخواهید داشت.
 
طراحی‌های مبتنی بر پروژکتور
درزمینه‌ی گوشی‌های هوشمند، به تکنولوژی‌های مربوط به پروژکتورها توجه چندانی نشده است. موتورولا در این زمینه موتو ماد پروژکتور را عرضه کرد که جالب توجه بود. پروژکتورهای Pico هم به شما اجازه می‌دهد صفحه‌نمایش کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود را به نمایشگر بسیار بزرگی بدل کنید. پیش از این شاهد تعبیه‌ی این فناوری در گوشی‌های مختلفی بوده‌ایم. چنین فناوری‌هایی پتانسیل‌های فراوانی دارند، اما بیشتر آن‌ها در حد یک ویژگی پر زرق‌وبرق محدود مانده‌اند.
 
به‌طور مثال برای تایپ متن‌های طولانی، می‌توان صفحه‌کلید را بر سطوح مختلفی تاباند. ترکیب پروژکتور با تکنولوژی واقعیت افزوده می‌تواند منجر به ایجاد طرح‌های سه‌بعدی تعاملی در محیط واقعی شود. یک دیوار خالی می‌تواند به یک بورد هوشمند بدل شود. یا مثلا دو پروژکتور در گوشی تعبیه شود که یکی از آن‌ها تصویر صفحه‌کلید را به جلو بتاباند و دیگری تصویر مانیتور را نمایش دهد که درحقیقت لنوو در حال کار بر چنین طرحی است.
 
موارد عنوان‌شده، فقط تعداد اندکی از طراحی‌هایی است که شاید در آینده آن‌ها را ببینیم. در سال ۲۰۱۸ و سال‌های بعد از آن، انتظار ظهور چه نوع طراحی‌ها و فناوری‌هایی را دارید؟ چه ایده‌ها یا طراحی‌های جذابی را در این مطلب مطرح نکردیم؟ نظرات خودتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.
تعداد بازدید از این مطلب: 24
بازدید : 24
Mahdi Bahramian
13:36
چهار شنبه 4 بهمن 1396

 طبق گزارش هایی که از سمت کاربران شبکه پلی استیشن و سونی منتشر شده است، این سرویس هم اکنون دچار اختلال شده و بسیاری از کاربران توانایی اتصال به آن را ندارند.

طبق گزارشی که سونی منتشر کرده، مشکل اتصال به شبکه پلی استیشن سراسری بوده و از شب گذشته آغاز شده است. سونی یک به روزرسانی را برای رفع مشکل اتصال به شبکه پلی استیشن منتشر کرد اما به نظر می رسد که هنوز درصد زیادی از کاربران در اتصال به سرور ها دچار مشکل هستند.
 
سونی ادامه دار بودن مشکلات اتصال به سرورهای خود را اعلام کرده و بسیاری از سرویس های پلی استیشن نیز هم اکنون از دسترس کاربران خارج شده اند.
در وب سایت رسمی PSN نیز به این نکته اشاره شده که ممکن است که در حال حاضر کاربران در اتصال به سرورهای بازی ها یا سایر سرویس های شبکه پلی استیشن دچار مشکل شوند. اکانت توییتر پشتیبانی برند پلی استیشن نیز این موضوع را تایید کرده و از صبر کاربران این سرویس برای رفع مشکل به طور کامل، تشکر کرده است.
 
در همین حال، بسیاری از کمپانی های بازی سازی به کاربران خود اطلاع داده اند که ممکن است در اتصال به سرورهای بازی های خود دچار مشکل شوند و ظاهراً تمام دارندگان پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 3 به صورت جهانی دچار این مشکل هستند.
 
سونی اعلام کرده است که این مشکلات به سرعت تمام رفع خواهند شد و ادامه دار نخواهند بود؛ اما هنوز مشخص نیست که این وضعیت برای چند دقیقه یا چند ساعت دیگر ادامه خواهد داشت. گزارش های آتی از تغییر وضعیت شبکه پلی استیشن را به اطلاع شما خواهیم رساند. می توانید وضعیت خود در اتصال به شبکه پلی استیشن را از طریق بخش نظرات اعلام کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 33
بازدید : 33
Mahdi Bahramian
12:59
چهار شنبه 4 بهمن 1396

 روز گذشته خبری منتشر شد که می تواند باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران بازی های ویدیویی روی کنسول ها باشد. بر اساس گزارشی که توسط یوروگیمر به چاپ رسید و پس از آن تقریبا در همه رسانه های مرتبط جهان بازتاب پیدا کرد، پلی استیشن 4 توسط گروهی ناشناس هک شده است و می توان از این پس بر روی نسخه هک شده به اجرای بازی و یا حتی نصب لینوکس پرداخت.

 
اما نکته ای هم در این بین وجود دارد که احتمالا اگر به فکر هک کردن کنسول سونی خود افتاده اید شما را به فکر خواهد برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این هک تنها بر روی کنسول هایی که از firmware نسخه 4.05 استفاده می کنند قابل اجرا خواهد بود. این نسخه از firmware در سال 2016 منتشر شده و پس از آن یک افزونه با نام 4.06 نیز در ماه نوامبر برای آن ارائه شد. در نتیجه اگر بخواهید کنسول را هک کنید دستگاه شما نباید از سال 2016 به بعد به صورت خودکار بروزرسانی شود. علاوه بر امکان بارگزاری و اجرای نسخه های کپی از بازی های پلی استیشن 4 بر روی دستگاه های هک شده، هکرها توانسته اند با مهندسی معکوس بازی های کلاسیک پلی استیشن 2 را هم برای نسخه جدیدتر آماده کنند و در صورتی که نسخه ISO از فایل های بازی PS2 موجود باشد می توان از آنها بر روی ورژن هک شده PS4 استفاده کرد. با توجه به توضیح منتشر شده درباره firmware به نظر نمی رسد کاربران زیادی بتوانند از این ترفند برای اجرای بازی های کپی شده استفاده کنند اما با این حال ممکن است سونی به زودی افزونه هایی با قابلیت نصب خودکار از طریق اینترنت برای مقابله با هک شدن و آسیب پذیر شدن کنسول های خود منتشر کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 32
بازدید : 32
Mahdi Bahramian
12:49
چهار شنبه 4 بهمن 1396

 به گزارش تحلیلگران شرکت Canalys، اپل توانسته ۲۹ میلیون آیفون 10 طی سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ بفروشد. این مهم آیفون 10 اپل را به پرفروشترین تلفن هوشمند سه ماهه آخر سال ۲۰۱۷ تبدیل می‌کند.

با اینکه این آمار با توجه به قیمت بالای آیفون 10 می‌تواند خبر خوبی برای اپل باشد اما به گفته‌ی «بن استانتون» یکی از تحلیلگران Canalys، شرکت کوپرتینویی از آمار فروش گرانترین آیفونش راضی نیست و انتظار ارقام بهتری را داشته‌ است.
 
بر اساس گزارش Canalys، آمار فروش آیفون‌های ۶ اس و ۷ نیز آیفون 10 را در جدول فروش دنبال می کنند چراکه به لطف کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت مدل های قدیمی‌تر در زمان عرضه‌ی آیفون‌های جدید، کاربرانی که قدرت خرید بالایی نداشتند توانستند محصولی با کیفیت و مورد علاقه ی خود را به قیمیت پایین‌تر خریداری کنند.
 
به گفته ی کارشناسان اپل بهترین فروش خود در سه ماهه‌ پایانی را تجربه نموده است که همه اینها به علت تغییراتی است که در برنامه‌ی عرضه‌ی آیفون‌های امسالش در سه ماهه‌ی سوم ایجاد کرده است. به گفته‌ی این تحلیل‌گر استراتژی انتخاب شده توسط این کمپانی باعث شده که هم بتواند با رقبایش از طریق ارائه تکنولوژی‌های جدید نظیر Face ID و طراحی بدون قاب مقابله کند و هم کاربران عادی را راضی نگه دارد.
 
البته استانتون اشاره می‌کند که قیمت ۹۹۹ دلاری آیفون 10 به همراه تغییر زمان عرضه‌ی پی در پی این گجت موجب شده که فروش این مدل انتظارات اپل را برآورده نکند چرا که فرآیند تولید و ارسال به بازار این محصول کندتر از آیفون‌های قبلی بوده است.
 
کمپانی اپل قصد دارد مطابق ادوار گذشته تا اول فوریه گزارش مالی سالیانه‌ی خود برای سال ۲۰۱۷ را منتشر کند. در تاریخ یاد شده مشخص خواهد شد که به طور دقیق چه مقدار آیفون فروخته شده است.
به گفته‌ی کارشناسان اگر اپل در سال آتی مدل های دیگری را با قابلیت هایی از قبیل شناسایی چهره و دوربین TrueDepth معرفی کند که قیمت متعادل تری داشته باشند می تواند به فروش بالایی دست پیدا کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 34
بازدید : 34

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود