بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
20:10
پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397

سازنده بازی ترسناک Agony، استودیو Madmind اعلام کرده است که گیمرها برای به پایان رساندن این عنوان به ۱۲ ساعت گیم پلی نیاز دارند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
استودیو Madmind در اخبار جدیدی که از بازی ترسناک Agony منتشر کرده است، مدت زمان بازی را اعلام کرده و همچنین گفته شده است که بعد از اتمام بازی محتویات جدیدی به آن اضافه خواهد شد که مدت گیم پلی را افزایش خواهد داد.
 
در بازی Agony بازیکنان ماجرای خود را در نقش یک روح عذاب دیده در جهنم آغاز می کنند که هیچ خاطره ای که اینکه چه کسی است یا چرا به این مکان فرستاده شده، ندارد.
 
این شخصیت به یک قابلیت ویژه دسترسی دارد که به او اجازه می دهد انسان ها و هیولاها را کنترل کند. کسانی که جرئت ورود به جهان خصومت آمیز بازی را داشته باشند به زودی در می یابند که تنها راه قرار ملاقات با خود الهه قرمز (the Red Goddess) است.
 
 
سازندگان این عنوان اعلام کرده اند که تا آخر این هفته اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
استودیو Madmind اعلام داشته است که نسخه‌ی کامپیوتر این بازی یک پچ و آپدیت اضافه برای دسترسی بازیکنان این پلتفرم به برخی محتوای سانسور نشده‌ای که از روی نسخه ی کنسولی به دلیل برخی ملاحظات در رده‌بندی سنی بازی (و جلوگیری از ارتقای رده سنی به درجه‌ی AO یا «فقط بزرگسالان») حذف شده اند دریافت خواهد کرد.
 
علاوه بر این ها این بازی یک حالت VR برای تجربه ی واقعی تر با تکنولوژی واقعیت مجازی نیز خواهد داشت که قطعا عمق تازه ای به ماجراجویی بازیکنان در این جهنم خونین خواهد بخشید.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 100
بازدید : 100
Mahdi Bahramian
15:30
پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397

 با توجه به اینکه ماه جدید میلادی نزدیک است، کمپانی Sony لیست عناوین رایگان ماه می ۲۰۱۸ را اعلام کرده است که بازی Beyond: Two Souls هم جزو این لیست می باشد. با {zoom tech}همراه باشید.

 
 
با این که چند روز تا آغاز ماه May باقی مانده است اما سونی و مایکروسافت لیست بازی های رایگان خود را برای این ماه اعلام کرده اند تا کاربران بتوانند به راحتی تصمیم بگیرند.
 
لیست اعلام شده برای سه پلتفرم PS3 ،PS4 و پلی استیشن ویتا در نظر گرفته شده است.
 
کاربران پلی استیشن پلاس می توانند در ماه می عنوان Beyond: Two Souls و Rayman Legends را بطور رایگان تجربه کنند. Beyond: Two Souls ساخته استودیو Quantic Dream است که زمان زیادی هم تا انتشار بازی جدید و جنجالی آن ها یعنی Detroit: Become Human باقی نمانده است. از طرف دیگر Rayman Legends هم یک اثر بسیار مفرح و سرگرم کننده است.
 
در ادامه می توانید لیست کامل بازی های رایگان پلی استیشن پلاس ماه می ۲۰۱۸ را مشاهده کنید.
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 262
بازدید : 262
Mahdi Bahramian
14:37
پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397

 بازی God of War در اولین هفته عرضه اش توانسته با قدرت صدر چارت بازی های پرفروش کشور انگلستان را بنام خود ثبت کند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
پس از سال ها انتظار بازی God of War این هفته با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به دیگر نسخه های این سری عرضه شد و توانست خیلی زود صدرنشین چارت بازی های پرفروش این هفته کشور انگلستان شود.
 
هفته پیش مقام نخست را بازی Far Cry 5 در اختیار داشت که جدیدترین نسخه مجموعه فارکرای محسوب می شود اما با انتشار خدای جنگ چاره ای جز تقدیم کردن مقام نخست به این عنوان نداشته است.
 
بازی Yakuza 6: The Song of Life این هفته عرضه شده است و توانسته جایگاه خوبی را در بین ده بازی پرفروش این هفته کشور انگلستان دست و پا کند. بازی Yakuza 6: The Song of Life در اولین هفته انتشارش رده سوم را در اختیار گرفته است.
 
بازی FIFA 18 نیز این هفته با دو رده سقوط مواجه بوده و با توجه به انتشار عناوین جدید رده دومی خود را در هفته گذشته از دست داده است.
 
بازی Mario Kart 8 Deluxe نیز این هفته ۲ رده سقوط داشته و از رده ۳ به جایگاه پنجم رسیده است. عنوان Super Mario Odyssey این هفته با دو رده صعود جایگاه ششم را بنام خود زده است.
 
بازی Fallout 4 تغییری را شاهد نبوده و در همان رده هفتم هفته گذشته اش قرار گرفته است.
 
عنوان PUBG نیز با افت فروش همراه بوده و نسبت به هفته پیش ۳ رده سقوط کرده است. بازی The Legend of Zelda که هفته گذشته در رده ۱۲ قرار داشت و حتی بین ۱۰ بازی برتر هم نبود این هفته سه رده صعود داشته است و رده نهم را در اختیار گرفته است.
 
این هفته بیشترین افت فروش را بازی GTA V داشته است که از رتبه ۴ به جایگاه دهم سقوط کرده است.
 
در ادامه می توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته کشور انگلستان را مشاهده کنید.
عناوین جدید هفته
God of War
بازی God of War جدیدترین نسخه مجموعه خدای جنگ می باشد که با نسخه های دیگر تفاوتی بسیاری دارد.
 
شخصیت اصلی بازی باز هم کریتوس خشمگین است که این بار بجای یونان به مناطق اسکاندیناوی آمده است تا با پسرش زندگی جدیدی را آغاز کند. بله کریتوس در نسخه جدید این سری پسری بنام آترئوس دارد که به همراه او دشمنان را تار و مار خواهد کرد.
بازی در تاریخ ۳۱ فروردین عرضه شده و توانسته متای فوق العاده ۹۵ را بدست بیاورد و همچنین به بهترین بازی پلی استیشن ۴ نیز تبدیل شده است.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 481
بازدید : 481

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود