بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
19:23
پنج شنبه 9 آذر 1396

 با توجه به لیست‌های خرده‌فروشی‌ها، احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی HD بازی Assassin's Creed: Rogue برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 وجود دارد.

 
طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ طی آخر هفته‌ی اخیر سه خرده‌فروشی مختلف ایتالیایی، بازی Assassin's Creed: Rogue را برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 لیست کرده‌اند. همان‌طور که می‌دانید بازی Assassin's Creed: Rogue به‌عنوان نسخه‌ی فرعی بازی Assassin's Creed 4 در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شده است.
 
خرده‌فروشی‌ها بازی معرفی‌نشده‌ی Assassin's Creed: Rogue HD را برای عرضه روی کنسول‌های Xbox One و PS4 در سال ۲۰۱۸ لیست کرده‌اند. با این حال هنوز یوبیسافت به این مسئله واکنشی نشان نداده است و خرده‌فروشی‌ها هم این بازی را حذف نکرده‌اند. با توجه به موفقیت بازی Assassin's Creed: The Ezio Collection به نظر می‌رسد که عرضه‌ی Rogue برای کنسول‌های نسل حاضر هم کاری علاقلانه و پرسود برای کمپانی Ubisoft باشد.
 
بر خلاف روند همیشگی سری Assassin's Creed در بازی Rogue، بازیکنان در نقش یکی از اعضای مخالف گروه‌ اساسین‌ها یعنی تمپلارها قرار می‌گیرند. شِی (شخصیت اول بازی) در ابتدای Rogue مورد خیانت اساسین‌ها قرار می‌گیرد و پس این اتفاق به گروه تمپلارها می‌پیوندد. همچنین در این بازی نیز همانند نسخه‌ی چهارم Assassin's Creed، کشتی‌ها و نبردهای دریایی حضور دارند.
تعداد بازدید از این مطلب: 32
بازدید : 32
Mahdi Bahramian
18:43
پنج شنبه 9 آذر 1396

 حتما تا به حال شنیده اید که صنعت بازی سازی از لحاظ کسب درآمد موفق شده تا صنعت فیلم سازی را پشت سر بگذارد. در سال ۲۰۱۶ درآمد گیشه ۳۸ میلیارد دلار اعلام شد این در حالی است که این رقم برای بازار بازی های ویدیویی امسال ۱۴۹ میلیارد دلار بیان شده.

 
سال قبل درآمد این بخش ۱۰۸ میلیارد دلار بود که حالا به لطف وجود بازارهای ارزشمند ۳۳ و ۱۴ میلیارد دلاری چین و ژاپن شاهد رسیدن به به مرز ۱۵۰ میلیارد هستیم.
 
در حال حاضر عمده ترین درآمد با ۵۰ میلیارد دلار سهم در اختیار بخش موبایل است و انتظار می رود که این روند تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه یافته به طوری که نیمی از بازار در اختیار بازی های موبایلی باشد.
 
بازار پی سی نیز با رشدی ۳ میلیاردی از ۲۹ به ۳۲ میلیارد دلار افزایش درآمد داشته است. در بازار کنسول ها آنطور که به نظر می رسد رشد خارق العاده ای را شاهد نیستیم و درآمد کلی آن تقریبا ۳۳ میلیارد دلار اعلام شده.
 
اخیرا نیز گزارشی توسط سوپردیتا منتشر شده که نشان می دهد تا سال ۲۰۲۲، گیمرها فقط ۲۵ میلیارد دلار از طریق میکروترنزکشن خرید انجام خواهند داد. میکروترنزکشن در واقع به نوعی خریدهای داخل بازی های ویدیویی هستند که کاربر می تواند با پرداخت پول واقعی، محتوای مجازی دریافت کند در حالی که پیشتر نیز بهای کامل برای دسترسی به بازی را پرداخته است. استفاده نادرست از این امکان،‌ Star Wars Battlefront II را با مشکلات بسیار جدی روبرو کرده.
تعداد بازدید از این مطلب: 28
بازدید : 28
Mahdi Bahramian
18:30
پنج شنبه 9 آذر 1396

 الکترونیک آرتز آپدیت جدیدی را برای یکی از مهم ترین عناوین خود یعنی فیفا 18 منتشر کرده است. این آپدیت جدا از تغییراتی که در بخش آنلاین بازی به وجود می آورد، تاثیر مثبتی روی روند داوری مسابقات نیز خواهد گذاشت.

 
از مهم ترین مشکلات رفع شده در این آپدیت را می توان رفع باگ پنالتی گرفتن داوران بازی در صورت برخورد سر بازیکنان دو تیم هنگام زدن ضربه سر در محوطه جریمه دانست.
 
دیگر تغییر مربوط به آپدیت جدید فیفا به اصلاحات در پست دروازه بانی بر می گردد. مدتی زمانی که دروازه بانان برای بلند شدن از زمین به آن نیاز دارند کاهش یافته و همین موضوع باعث می شود تا روی ریباندهای پیش بینی نشده و ضربات بعدی بازیکنان تیم حریف، واکنش بهتری نشان دهند. همچنین مشکلی در صورت دادن پاس عقب با واکنش نشان ندادن بازیکنان خودی به این موضوع قابل مشاهده بود، با نصب این آپدیت رفع خواهد شد.
 
همچنین بعد از این به روزرسانی، در صورتی که شما در بخش التیمیت تیم بازی بوده و به منو کنسول خود بروید، بازی پس از مدتی شما را از این منو خارج خواهد کرد. در بخش مربیگری نیز باگ اضافه نشدن بازیکنان آزاد به تیم رفع شده و برخی از باگ های این بخش و قسمت التیمیت تیم به صورت کامل رفع شده است.
 
در نهایت مشکل نمایش سطح پیشرفت بازیکنان و امتیازات دریافتی از سمت آن ها نیز در این به روزرسانی برطرف شده است. به روزرسانی لباس تیم ها، رفع مشکلات گرافیکی برادکست بوندسلیگا، مشکلاتی که در صورت ساخت یک کاپ با تیم بانوان به وجود می آمد و برخی باگ های جزیی در بخش های مختلف بازی در این آپدیت به طور کامل رفع شده اند.
 
این به روزرسانی هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.
تعداد بازدید از این مطلب: 48
بازدید : 48
Mahdi Bahramian
20:5
یک شنبه 5 آذر 1396

 به‌تازگی کمپانی کونامی درباره آینده شبیه‌سازی فوتبالی خود، Pro Evolution Soccer و برنامه‌هایش برای این سری صحبت کرده است. 

مطمئنا در کنار درخشش دو نسخه اخیر سری PES به دلیل تجربه یک حس واقع گرایانه از فوتبال، کمپانی کونامی در حال برنامه‌هایی است تا این سری را در مسیر درست خود همچنان هدایت کند که بدون شک یک از این عوامل که می‌تواند به موفقیت سری Pro Evolution Soccer کمک کند، لایسنس تیم‌های بیشتر و تجربه هر چه واقع‌گرایانه گیم‌پلی در بازی است.
 
سال گذشته، معاون تهیه کننده سری PES، کی ماسودا در ورزشگاه اختصاصی باشگاه بارسلونا، نیوکمپ، اعلام کرد که نه تنها بزرگترین تغییرین سری PES از زمان کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ صورت گرفته، بلکه این می‌تواند یک پی‌ریزی برای اهداف آینده نیز باشد. در سویی دیگر، مدیر جهانی برند PES، آدام بهاتی در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که وی هم‌اکنون عضوی از تیم ماسودا، تیم طراح PES در ژاپن است.
 
به نظر شما وجود چه عوامل و معیارهایی می‌تواند باعث پیشرفت سری PES شود؟
تعداد بازدید از این مطلب: 45
بازدید : 45
Mahdi Bahramian
18:56
یک شنبه 5 آذر 1396

 پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواسته گیمرها نیست ولی آیا ناشران می‌توانند سود فوق‌العاده آن را نادیده بگیرند؟

در جدیدترین اخبار بازی، گزارشی که شرکت سوپر دیتا در رابطه با درآمدزایی بازی‌های ‌Free to Play منتشر کرده است، اطلاعات بسیار جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. بر اساس این گزارش، درآمد حاصل از بازی‌های رایگان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی کامپیوتر از رقم ۱۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ به مقدار قابل توجه ۲۲ میلیارد دلار در سال جاری میلادی رسیده است. این در حالی است که درآمد به‌دست آمده از فروش بازی‌های پی سی و کنسول‌ها روی هم رفته در همین بازه زمانی فقط ۳ میلیارد دلار افزایش داشته و از رقم ۵ میلیارد دلار به ۸ میلیارد دلار رسیده است.
 
کمپانی SuperData در این مورد می‌گوید:
 
فروش محتواهای اضافی به طرز جالبی از فروش خودِ بازی‌ها پیشی گرفته است و هیچ نشانه‌ای از کاهش این فاصله به وجود آمده دیده نمی‌شود.
 
در حال حاضر ناشران از محدود بودن بازار فروش بازی‌ها به روش سنتی آگاه هستند و سعی می‌کنند با کاهش دادن قیمت بازی که به نوعی همانند یک هزینه ورودی است، افراد بیشتری را جذب کنند و در عوض از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای درآمدزایی بیشتر بهره ببرند.
بر اساس گزارش سوپر دیتا، این احتمال وجود دارد که در آینده حتی کمپانی‌های سازنده بازی‌های AAA هم قیمت آثار خود را به کمتر از ۶۰ دلار کاهش دهند.
 
البته با وجود تمام این پیش‌بینی‌ها، گیمرها فعلا نشان داده‌اند که چندان با پرداخت‌های درون برنامه‌ای رابطه خوبی ندارند. به ویژه اگر در گیم‌پلی بازی هم تاثیرگذار باشد. برای مثال بازی Star Wars Battlefront 2 نشان داد که برای اجرای ایده‌های آثار Free to Play روی بازی‌هایی که برای تجربه‌شان پول پرداخت می‌کنیم، باید با احتیاط خاصی عمل شود وگرنه مشکلی که برای نسخه جدید بتلفرانت پیش آمد، می‌تواند گریبان بازی‌های دیگر را هم بگیرد. بخشی از گزارش سوپر دیتا به مشکلات بازی جدید الکترونیک آرتز هم اشاره داشته است که ب شرح زیر است:
 
الکترونیک آرتز به طور کاملا ناخواسته به اولین شرکتی تبدیل شد که از سوی مخاطبان به‌خاطر سیستم نه‌چندان مناسبش مورد سرزنش قرار گرفت.
 
البته هنوز باید منتظر بمانیم تا ببینیم بالاخره الکترونیک آرتز چه چاره‌ای برای بازی Star Wars Battlefront 2 می‌اندیشد، اما حقیقت این است که طرفداران بازی امید چندانی ندارند. با این حال، اگر ناشران بتوانند مارکت‌های غنی و پروپیمانی را در بازی‌های خود به وجود آورند، طبیعی است که بازیکنان هم با کمال میل اقدام به خرید خواهند کرد.
شما هم می‌توانید نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید. آیا این سیستم از فروش‌ بازی‌ها را به حالت فعلی ترجیح می‌دهید؟
تعداد بازدید از این مطلب: 44
بازدید : 44
Mahdi Bahramian
18:48
جمعه 3 آذر 1396

 نمی‌توان منکر این شد که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌هایی است که چند وقت اخیر در دسترس کاربران استیم قرار گرفته و با اینکه در روزهای دسترسی زودهنگام خود به سر می‌برد، توانسته رکوردهای خوبی را از آن خود کند.

 

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توانسته است در استیم بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این خبر در حالی است که در اوایل ماه جاری میلادی اعلام شد که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به فروش بیش از ۲۰ میلیون نسخه دست یافته است. به عبارتی ساخته جدید استودیو ‌Bluehole، توانسته است در مدت زمان دو هفته، دو میلیون نسخه فروش داشته باشد و وقتی دقیق‌تر به آمار نگاه کنیم، می‌بینیم که تا تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۵ نوامبر) بازی PlayerUnknown's Battlegrounds توانسته است ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد و هفته‌ی بعد، به فروش بیش از ۲۲ میلیون نسخه دست یافته است.

 

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را می‌توان پر مخاطب‌ترین بازی شبکه استیم دانست. در ماه اکتبر میلادی بود که خبری منتشر شد حول اینکه تعداد بازیکنان همزمان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به دو میلیون کاربر رسیده است. همچنین استودیو سازنده در حال حاضر در حال آماده سازی خود برای عرضه رسمی بازی در ماه آینده روی ایکس‌ باکس وان است. همچنین با عرضه رسمی این بازی، یک نقشه صحرایی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که کمپانی انویدیا تصاویری از آن را منتشر کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 71
بازدید : 71
Mahdi Bahramian
18:35
جمعه 3 آذر 1396

 نیروهای پلیس بریتانیا، درحال افزایش توانایی‌های خود هستند. اداره پلیس لینکلن شایر یک راه جدید برای آموزش افسران در رانندگی با سرعت بالا را آزمایش می کند که شامل استفاده از بازی‌های ویدئویی می‌شود.

 
طی آزمایشی با همکاری شرکت سونی (سازنده‌ی پلی استیشن 4)، افسران پلیس با خودروهای گشت استاندارد در پیست سیلوراستون شروع به رقابت کردند. بعد از یک روز مسابقه که افسران بهترین زمان خود را ثبت کردند، شرکت سونی آن‌ها را پشت فرمان بازی گرن توریسمو اسپرت نشاند تا مهارت رانندگی آن‌ها را از طریق این بازی افزایش دهد. این بازی ویدئویی افسران را به ضعف‌هایشان در رانندگی آشنا کرد؛ ضعف‌هایی مثل ترمز دیرهنگام، داشتن سرعت زیاد در پیچ‌ها و چند مورد دیگر.
 
بعد از یاد گرفتن از بازی گرن توریسمو اسپرت افسران قادر بودند زمان بهتری در پیست واقعی به ثبت برسانند و این رشد سطح رانندگی آن‌ها را نشان می‌داد. آن‌ها در حین عملیات نیز می‌توانستند با تسلط بیشتری رانندگی کنند.
 
معاون دپارتمان پلیس بریتانیا، شان وست، ادعا کرد که هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آموزش فیزیکی و تجربه رانندگی واقعی شود؛ اما دپارتمان پلیس انگلستان معتقد است می‌تواند با استفاده از گرن توریسمو اسپرت مهارت رانندگی با سرعت بالا را افزایش دهد.
 
وست در مصاحبه با یک مجله بریتانیایی گفت:
اگر گرن توریسمو می‌تواند به آموزش راننده‌های مسابقه‌ای در سطح جهانی کمک کند، پس ما مشتاقیم ببینیم چه چیز جدیدی به افسران ما یاد می‌دهد که ما از آموزش آن غافل بودیم تا بدین وسیله روش‌های آموزشی‌مان را اصلاح کنیم. گرن توریسمو اسپرت به هیچ وجه شوخی نیست و مسابقات آنلاین آن تحت نظارت FIA (فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی) قرار دارد. این بازی حتی بازیکنان را مجبور می‌کند تا ویدئوی ابتدای بازی را قبل از رفتن به مسیر مسابقه تماشا کنند. خوشبختانه این بازی مختص نیروی پلیس بریتانیا نیست و فرصتی برای بهبود مهارت‌های رانندگی برای همه است.
تعداد بازدید از این مطلب: 102
بازدید : 102

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود